ماشی می آید

سلام به همه دوستای گلی که تو این مدت که نبودم فراموشم نکردن


اول از همه بگم خیلی دوستون دارم خیلی

سیستمم درست شد اما متاسفانه هادرم به کل سوخت یه عالمه عکس و فیلم پرید از همه مهمتر عکسای عقد و عروسیم بود خیلی دلم سوخت

این هاردم یه چیزی حدود ۲۳۰ تومن خرج رو دستم گذاشت

حالا بگم چی باعث سوختگی هاردم شد باورتون نمیشه

سیم شارژر لب تابم یه مدت بود اتصالی داشت باید هی از پشت دست کاریش می کردم تا شروع به شارژ میکرد چون برق توی سیستمم کم و زیاد شد باعث شد هارد بسوزه به همین راحتی حالا شانس آوردم مادربردو اینام نسوخت

خلاصه که خیلی بی نتی بد بود طودی در جریانه و لطف کرد و اومد اون دوتا پست قبلی رو تو وبم گذاشت الهی فدات بشم طودی عزیزم خیلی لطف کردی خیلی خیلی دوست دارم خیلی


یه چیزی هم بگم  شب قبل اینکه سیستمم اینجوری بشه رفتین خونه مامان راشی فیلم عروسی پسر داییشو برداشتیم آوردیم خونه که ببینیم( البته فقط رقص محلی و اینا بود) بعد که فیلمو آوردیمو گذاشتیم تو دستگاه تا یه ذره شو دیدیم یهو سیستم یه صدایی کردو خاموش شد بعدم دیگه روشن نشد

از اون روز این راشی هی تو خونه تابید هی گفت این به خاطر فیلم رضا بود چقد فیلمش نحس بود هی من گفتم نگو اینجوری

دیروز که سیستمم دیگه درست شد تا آوردیم خونه گفت بزار فیلم عروسی رضا رو بزاریم ببینیم  تا فیلمو گذاشتیم وای سیستم یه صدایی کرد اصن کم مونده بود باز یه چیزیش بشه که خدا رو شکر به موقع به دادش رسیدیم که فک کنم سیدی مشکل داشت


اووو انقده حرف دارم براتون بنویسم که نگو انشااله سر فرصت یکی یکی می گم براتون


خیلی خیلی دوستون دارم

نظرات 9 + ارسال نظر
طـ ـودی دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

هوررررررررررررررررررااااااااااااا
دســـــــــــــــــــــتت
جیـــــــــــــــغ هورااااااای بلــــــــــــــند
داد و فریاد و اینام قبوله
خب دیگه برم پستو بخونم و بیام

الهی من فدات بشم

طـ ـودی دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

کار نکردم که عزیزم + بــوســــــــــــ
بمیرم که چه کشیدی در این بی نتی و جدایی و ... هـــــــی
اوه اوه این سی دیِ چی بوده!!!
ولی خیلیــــ دلم کباب شد واسه عکس و فیلمای عروسیتون من بودم جات سکته میکردم درجا

من یه سکته ناقص کردم کم کم حال و روزم مشخص میشه

فیغو دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://fiiighooo.blogfa.com

خوش اومدی ماشی جون

مسی عسیسم

مگی سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.nazaninhamsar.blogfa.com

سلامممممممممم عسیسم

خعلی خعلی دلم برات تنگ شده بود

خداروشکر که درست شد؟

فیلم ها و عکس های عروسیتو جای دیگه ای ذخیره نکردی؟؟

سلام عزیزم من فدات بش
نه ذخیره نکرده بودم

شوهرجان سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 10:16 ق.ظ http://pws.blogsky.com

واسه عکساتون متاسفم

راستی با سه پست جدید آپم و منتظر شما

مرسی از حضورتون چشم

دخترک حواس پرت سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

خوب خدا کنه دیگه این اتفاق برایت نیفته

خدا کنه

مسافر چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام عزیزم.
خیلی یادت بودم اما بخاطر P.R.K چشمام وتاری دیدم ، نتونستم نظری بذارم. الانم فقط اومدم بگم خوشحالم که خوبی و اومدی. به یادتم.

الهی فدات بشم خواهر ببخشید الانم خیلی لطف کردی

پونه چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

به به خوش اومدی خواهر.همین الان تموم عکسهامو بزنم تو سی دی تا یادم نرفته.
خوب منتظر حرفای نگفته تو این چند وقت هستیم .خوش اومدی خواهر

سلام خواهرم



باشه الان میگم

حسنا بانو پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://hosnabanoo.blogfa.com

عزیزم دلم برات یه ذره شده بود

سلام عزیزم منم دلم برات تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد