ماشی از نوع تقلبی!

سلااااام بچه هاااااااااا!!!

خوبید خوشید سلامتید؟!

خوش میگذره!!!؟!؟

الان همه تون خوشحالید که من برگشتم؟!

شاد شدید؟!

واقعا؟؟؟

الان اشک شوق توی چشماتون حلقه زده؟!؟

آره واقعا؟!؟؟؟!!!!!!!!!

نـــــــــــــــــه بچه ها نـــــــــــه تروخدا!! من اصلا راضی نیستم، نه ه ه ه ه نکنید این کارو. نه نه نه تروخدا. گریه نکنید!

آخه میدونید چیه!؟ من ماشیـ ـ ـمارو نیستم!! یعنی هستما!! ولی از نوع تقلبیش! یعنی اینکه من دوست ماشی هستم، از نوع طـ ـودی اش! که الان توسط ماشی رمزدار اینجا شده که بیاد بهتون سلام ویژه برسونه! و بگه که سیستمش هنـــــــــوز مشکل داره. یعنی هاردش تا اونجایی که من اطلاع دارم پوکیده و تا زمان رفع این پوکیدگی مجبوره دور باشه از این دنیای گل و سنبل و بلبل. بچه ام الان از این دوری کلی در عذاب و سختیه. کلی استخون درد داره. الهـــــی بمیرم براش و این روزهای سختیش رو نبینم!!

و در آخر هم بگم که ماشی گفته به همتون سلام ویـــــــــژه برسونم، گفته بگم که دلش واسه همتون تنگ شده، واسه همه ی همتون، تک تکتون، خیلی زیـــــااااااد....


پ.ن: بچه ها ببخشید دیگه، میدونم این پست هرگز به خوبی پست های ماشی نمیشه، شما ببخشید منو به بزرگی خودتون. 

منو سیستم خ ا ک ب ر س ر ی

سلام بچه ها

سیستمم داغون شده


یه مدت نمیام نت الانم کافی نتم


نظراتونو با گوشیم می خونم


دوستون دارم


فعلا بای همگی

عینک

تصور بفرمایید


من در آشپزخانه سرگرم پخت غذا برای شب هستم

راشی هم تو حال لم داده پایین مبل تو حالت خواب و بیدار

یه لحظه برگشتم ساعتو نگاه کنم دیدم عینکم به چشمم نیست

زیر غذا رو کم کردم که بیام عینکمو بردارم 

کل خونه رو زیر و رو کردم آقا نیست که نیست

نا امیدانه اومدم تو آشپزخونه داشتم فک می کردم آخرین بار کجا گذاشتم یادم اومد رو میز مبل بود برگشتم بازم گشتم دیدم نیست

یه لحظه به خودم گفتم نکنه افتاده رو زمین برا همین صدای راشی کردم تقریبا خوبش برده بود

گفتم تو عینکمو ندیدی رو میز بود گفت نه ندیدیم

بیخیال عینک شدم و برگشتم سراغ کارام

یکی دوساعت بعد راشی خان از خواب ناز بیدار شدن تا پاشدن یه صدای قرچ اومد که البته من نشنیدم اینو خوده راشی خان بیان فرمودن

عینک نازنینم شکست

به نظرتون کجا بود این عینک ؟ اگه فک می کنید راشی خان روش خوابیده بود کاملا درست فک می کنید خواب در شرایط سخت عادتش شده

راشی هم این شکلی

اینم بگم که فقط راشی که وقتی باهاش حکم بازی می کنی هر بار 4 تا تک پیش خودشه


اینجا یه آهنگ قشنگه گوش کنید البته این آهنگ تقدیمی از طرف راشی به منه

بابا لنگ دراز

بابا لنگ دراز عزیزم
تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!
وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد ... چیزی شبیه غرور!
بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم ......
بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند ... نمیگذارم ... نمیخواهم ...!

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم ... حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم


 
 

بابا لنگ دراز اثر جین وبستر


پ ن نوشت :

1- امشب مهمون داریم پدر شوهر و مادر شوهری افتخار دادن و تشریف میارن منزل ما


2- کاشکی منم یه خونه داشتم مثه خونه یاسمین


3- خیلی دلم واسه چرت و پرت نوشتنام تنگ شده می ترسم بنویسم همتونو از وبم فراری بدم


خدا

من خدایی دارم، که در این نزدیکیست…

نه در آن بالاها!

مهربان، خوب، قشنگ…
چهره‌اش نورانیست

گاه‌گاهی سخنی می‌گوید،
با دل کوچک من،
ساده‌تر از سخن ساده من

او مرا می‌فهمد‌!
او مرا می‌خواند،
او مرا می‌خواهد،
او همه درد مرا می‌داند…

یاد او ذکر من است، در غم و در شادی
چون به غم می‌نگرم،
آن زمان رقص‌کنان می‌خندم…

که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است.

او خدایست که همواره مرا می‌خواهد،

او مرا می‌خواند
او همه درد مرا می‌داند…




راشی نوشت :

فقط راشی که می تونه برا صبحونه دوپیازه آلو ای که از دیشب زیاد اومده رو با کره بخوره