باز هم ماشی تقلبی!!

سلام به همه ی دوستای خوب ماشی خانوم

بله، باز هم منم و متاسفانه هنوز هارد ماشی درست نشده، یعنی بهتر بگم اگه اشتباه متوجه نشده باشم درگیر کارای برگردوندن اطلاعات هارد قبلیشون هستن و خب اونجوری که ماشی به من گفته این روند یه کمی طول میکشه و متاسفانه معلوم نیست که کی لپ تاپش درست میشه و میتونه بیاد نت باز.

دیگه از من نخواید که از وضعیت ماشیِ دور از نت بگم واستون، دیگه خودتون حدس بزنید که این دوری چه ها که نکرده با این بچه ام، هــــــــِـــــــــعــِـــی بسوزه پدر بی نتی  

خب این ها که شوخی بود، اصل قضیه رو که بخوام بگم واستون میشه سفارش های ماشی و دلیل اصلی نوشته شدن این پست، یکی از اون ها سلام ویژه ماشی به همه ی دوستای خوبشه و اینکه از طرفش بگم که دلش تنگتونه خیلیــــــــــــ زیــــــاد

و دوم هم اینکه ماشی گفته بهتون بگم بخاطر این دوری و اینکه دلش واسه همتون تنگ شده دوس داره یه جورایی باهاتون در ارتباط باشه، واسه همین گفته که اگه دوست داشتید شما هم از احوالاتش با خبر شید یه کامنت خصوصی واسه من بذارید (اینجا) تا من با اجازه خود ماشی شماره موبایل اش رو واستون بفرستم و بتونید مستقیم با خودش در ارتباط باشید. (اگه همینجا هم کامنت بذارید میخونم من و جواب هم میدم ولی اگه توی وب خودم کامنت بذارید چون زودتر میبینم کامنتتون رو خب به طبع زودتر هم جواب میدم بهتون)

حالا هرکس دوست داره و طالبه و مایله، من در خدمتش هستم.


امضا: ماشیِ تقلبی یا همون طـ ـودی

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://joyz.blogfa.com/

سلام برسون به ماشی...

دخترک حواس پرت دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

شما از طرف ما سلام برسونید و برمائید منتظر برگشتشون هستیم

بازیگوش سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://bazigooshi7.persianblog.ir/

سلام ما رو خعلی بهش برسوننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد